FAQ
Vanliga frågor
Leveranstiden är normalt 2-3 arbetsdagar. Det kan dock finnas vissa fall, som helgdagar och kampanjperioder som Black Friday, då leveranstiden kan vara längre.
Om det skulle visa sig att ditt paket är skadat vid leverans, kommer vi att hitta en lösning för det. Kontakta oss via e-post med ordernummer och bilder på skadorna.
Om du ångrar ett köp och vill använda dig av din 14-dagars ångerrätt, vänligen kontakta oss via e-post med ordernummer. Vi kommer då att skicka dig en returetikett. Returetiketten är kostnadsfri. Dina pengar kommer att återbetalas när varan mottagits och är i samma skick som vid sändning.
Det medföljer monteringsanvisningar till alla produkter. Om du har förlorat en monteringsanvisning har vi möjlighet att skicka dig en ny via e-post.
Lagerstatus för slutsålda varor uppdateras dagligen. Eftersom vi är beroende av våra leverantörer för att kunna erbjuda olika produkter kan vi inte ange en specifik tidpunkt när en vara kommer att vara tillgänglig igen.